Sposoby i ceny dostawy

   Paczkomaty i punkty odbioru    
1 - 2 dni     0 zł - 16,90 zł   

Jeśli nie chcecie lub nie możecie czekać na kuriera, macie możliwość skorzystania z dostawy do paczkomatów firmy InPost. Możecie wybrać jeden z wielu punktów odbioru albo Paczkomaty InPost.

Przesyłki firmą InPost wysyłamy w każdy dzień roboczy. Towar zostanie dostarczony zazwyczaj następnego dnia roboczego (dotyczy zamówień złożonych w dni robocze do godziny 16:00), w przeciwnym razie dostawa nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych. Podczas finalizacji zamówienia najpierw wypełnicie wymagane dane, a następnie w kroku „Sposób dostawy” wybierzecie InPost. Następnie klikniecie „Wybierz punkt odbioru” i zobaczycie listę dostępnych opcji, gdzie możecie wybrać najbliższą lokalizację. Możecie wyszukiwać np. za pomocą kodu pocztowego.

Koszt dostawy, w tym opakowania, wynosi 16,90 zł z VAT. Przy zamówieniach powyżej 400 zł dostawa jest darmowa.

Gdy tylko wasze zamówienie zostanie przekazane do wysyłki, otrzymacie e-mail z numerem przesyłki. Możecie śledzić jej status online na stronie internetowej InPost lub w aplikacji mobilnej.

W przypadku problemów z przesyłką możecie skontaktować się z obsługą klienta InPost pod numerem +48 722 444 000.

Śledzenie przesyłki według numeru śledzenia InPost.

   Kurier GLS    
1 - 2 dni     0 zł - 19,90 zł    
GLS

Przesyłki wysyłamy firmą GLS każdego dnia roboczego. Towar zostanie dostarczony zazwyczaj następnego dnia roboczego (dotyczy zamówień złożonych w dni robocze do godziny 12:00), w przeciwnym razie dostawa nastąpi w ciągu dwóch dni roboczych. Kurier GLS skontaktuje się z Tobą telefonicznie przed doręczeniem paczki, aby poinformować o planowanej dostawie. Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, zapłacisz za towar gotówką przy odbiorze. W przypadku nieprzewidzianych okoliczności może dojść do opóźnienia dostawy, za co z góry przepraszamy.

Koszt dostawy, w tym opłaty za pakowanie, wynosi 19,90 zł z VAT. Jeśli wartość Twojego zamówienia przekracza 400 zł, dostawa jest darmowa.

Jeśli towar został już wysłany i chcesz sprawdzić status przesyłki, uzyskać kontakt do kuriera, który dostarcza paczkę, lub zmienić miejsce dostawy, skontaktuj się z infolinią GLS pod numerem telefonu +48 22 485 57 00.

Śledzenie przesyłki według numeru śledzenia jest możliwe TUTAJ.